Ja, das meinte ich ja. Hätte mich etwas konkreter ausdrücken können.Was heißt nicht unrealistisch? Alles davon hat es in den letzten Jahren schon gegeben. Von miesen Launchversionen wie hier oder bei Jedi mal abgesehen. Das sind schon keine patches mehr, das ist dann einfach work in progress verkaufen.
Mein Tip.... wird sich so um die 70% einpendeln...
Ich spiel grad auf dem 3DS Titel ohne jeglichen Patch überhaupt... und nach 15 Stunden immer noch kein Bug... Hexenwerk...
laut forbes gehen morgen früh um 05:00 uhr die reviews online.
Hab gerade gelesen dass die Testmuster erst am Freitag verschickt wurden... glaube nicht dass es da morgen dann viele (wirkliche) Reviews geben wird.
Hab gerade gelesen dass die Testmuster erst am Freitag verschickt wurden... glaube nicht dass es da morgen dann viele (wirkliche) Reviews geben wird.
oh, das ist für die meisten kein hindernis. das wird durchgeprügelt oder eben notfalls unbeendet bewertet.
While Arkane's abandonment of its own core design principles is jarring from a fan point of view, you need not have played anything from the team before to be stunned by Redfall's lack of polish. This game is simply not ready, and yet here it is, meant to serve as the spring showcase for Xbox Game Pass. There's really no flavor of bug or glitch I did not encounter: game crashes, A- and T-posing characters, oddly duplicating character models, disappearing quest items, incorrect UI information, texture pop-in--and of course the game's lack of a 60-frames-per-second mode, which was recently a pre-launch headline, too. Redfall sorely misses a higher frame rate, but I saw moments during intensive combat where it struggled to even maintain 30 frames. Prey is six years old and looks better than Redfall. The lack of Arkane's usual flair is disheartening. The presence of so many bugs is just insulting. This game is for sale, but it shouldn't be.