RollingRolli

Mitglied

Der 787 auch im Clip-Ausschnitt mitm Castrol Supra :love:
Ist schon bei GT Sport einer meiner fav. Wagen, einerseits, weil Mazda, aber auch einfach vom Feedback und Fahrgefühl, und seit GT Sport diesen riesigen Sprung in Sachen Sounds gemacht hat, macht das Spaß mit dem einfach Runden abzuspulen wegen dem Sound von dem Teil.
 

Fox

und fertig
Team | Admin


untitled-13ajo5.gif


:sweat:
 

Para

Team | Content

  • Brand Central
    • A shopping mall which over 60 automobile brands assemble. You can purchase over 300 post-2011 cars here.
  • Used Cars Dealer
    • The cars which have been discontinued for a long time are lined up here. The Japanese historic cars in ’80s and ’90s are also available. The lineup would be updated every day.
  • Garage
    • Your base of the car life. Up to 1000 cars can be stored and you can gaze at and setup your car.
  • Tuning Shop
    • Engine, tire, brake, suspension etc… a huge amount of tuning parts are available. You can also purchase the supercharger, turbocharger, weight reduction and rigidity increase.
  • GT Auto
    • Dress up your car here. Over 130 wheels and over 600 aero parts are lined up. Oil change, car wash, painting and livery editing are also available.
  • Scapes
    • Over 2500 photo locations in 40 countries all over the world. Place your car in a beautiful scene and take realistic HDR photographs.
  • License Center
    • Learn the driving technique from scratch. You can learn from basic techniques to different drivings for each car and course.
  • Mission Challenge
    • 0-400m Battle, Drifting, Max Speed Challenge, “Music Rally” which you can race to music etc… You can experience unique events that is different from ordinary racing.
  • World Circuits
    • World circuits such as Le Mans and Nürburgring, beloved fictional circuits such as Trail Mountain… Over 90 layouts are in this game.
 

RollingRolli

Mitglied
Am besten finde ich den Punkt hier in Kombination mit dem Punkt dadrunter:
Brand Central

A shopping mall which over 60 automobile brands assemble. You can purchase over 300 post-2011 cars here.
Ich liebe es, wenn Spiele diesen extra Schritt Immersion gehen und auf solche Dinge achten und es dann womöglich etwas komplizierter machen an sein Wunschauto zu kommen. Fand ich schon bei TDU damals super, und da war es ja nur in Bezug auf wirklich teure Classic Legenden, aber wenn man hier denn auch etwas schwerer einen R32 GT-R oder RX-7 Savanna findet und dann endlich nen Eintrag im Used Car Dealer dazu findet (hat man ja sogar schon im Reveal Trailer gesehen, dass sie das UI für den extra wie eBay und ähnliche Seiten designt haben), und man dann die Euphorie verspürt sein Traumauto gefunden zu haben, ist das halt nochmal ne Ecke immersiver und besser, als wenn man einfach ein Auto, das seit 30 Jahren nicht mehr produziert wird, einfach im Autohaus kauft und abholt. (y)
 

Daddlefield

Rar, aber gut
Puh! Sollten die Spiele nicht alle kleiner werden wegen der tollen Kompressionstechnik? Ziemlich ätzend, wenn Sony das bei eigenen Titeln nicht nutzt…